pappsac.blogg.se

2015-11-01
13:18:45

förlossningen - The aftermath

Förlossningen gav oss vår lilla Lilo. Den medförde även att Agnes tappade 2 liter blod då hennes livmoderhals gett vika. Trots detta fick vi åka hem efter 2 dagar och det gick jättebra förutom att Agnes var som man kan förstå väldigt trött.. ungefär en vecka senare hade Agnes så otur att hon fick endometrit (infektion i livmodern) hon kände sig febrig med magont och hård som jag är sa jag: det är klart, du är ju seg av allt du gått igenom och känner dig febrig, du har sytt inne i livmodern klart du har ont i magen. Tur att hon inte lyssnade på mig och åkte i på akuten. (Septisk endometrit kan vara livsfarligt). vi blev inlagda på BB igen och även denna gång fick jag stanna. Detta var en bättre gång då Agnes inte var helt golvad så kunde vi hänga i allrummet och fika. Vi hade även med datorn så vi kunde kika film och serier. Sen hade vi ju bäst av allt med Lilo <3 nu verkar allt ha gått bra och alla är hemma, friska och glada.

Jag var under dessa två veckor aldrig direkt orolig detta mycket tack vare Agnes otroliga kämpainsats, inget gnäll. Hon bara drog iväg på akuten och klagade inte över att bli inlagd eller nått. Hon bara körde och det är extremt beundransvärt. Jag hade gnällt avsevärt mycket mer och då är jag ändå väldigt skadevan sedan de aktiva skateboardåren. Hjältestatus på Agnes!
Hjälten <3
Kommentar:
2015-11-03 @ 08:21:22
#1: Agnz

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: