pappsac.blogg.se

2015-11-18
23:37:34

Att vara pappa.

Tänk vad lite jag visste.

1. Barn har bra ansiktsuttryck. Jag trodde typ bäbisar blundade hela tiden och bara låg still haha.

2. Bäbisar pruttar högt. Jag trodde mer att det bara skulle pysa lite där bak, typ smygare.

3. Bäbisar behöver stimulans. Färger, sånger, prat och lek. Annars blir de uttråkade.

4. Man måste göra hushållssysslor trots att man har barn. De görs liksom inte automatiskt.

5. Man blir förvirrad av sömnbrist. Jag är väldigt trög kl 04.00 på morgonen.

6. Lilo är så jävla söt att jag måste vara med henne hela tiden! Jag saknar henne samma sekund jag går ut genom dörren :)

Kommentar:
2015-11-19 @ 09:47:31
#1: Mia

Du hinner aldrig blogga ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: