pappsac.blogg.se

2015-10-02
18:00:14

Pizza och väntan

Idag har vi bara väntat på något tecken att förlossningen ska dra igång men bäbis verkar ha tänkt bosätta sig i magen förevigt.
Vi gjorde egen pizza till middag varsin modell så det ska finnas massor av mat när lillan kommer.

Jag körde oliver, skinka, brie, lök, ruccola,  tomatsås och ost.
Agnes körde salami, mögelost, mozzarella, ost, lök och tomatsås.

Jag hade skrivit ett långt inlägg tidigare om en feministartikel som jag blev sur på men det råkade jag slarva bort. Får se om jag återupptar projektet. Imorgon tänkte jag visa er vårt barnrum och lite prylar :) 

Min pizza :)

Agnes pizza :)
Kommentarer:
2015-10-02 @ 20:22:11
#1: Mathias

Ser riktigt gott ut!

2015-10-03 @ 23:26:37
#2: Louise

Väntan på att förlossningen ska börja kan göra en halvt tokig! Jag var helt besatt ett tag (går att läsa mer om i min blogg), var så himla skönt på ett sätt när jag "gav upp" om att något skulle hända och släppte alla tankar varannan minut om när det skulle sätta igång. Håller tummarna för att det ska gå bra för er alla när det väl är dags :) . Förresten, roligt att få läsa om graviditet och föräldraskap från pappans sida också .

Svar: Ja det är ju lite jobbigt. Agnes har som "gett upp" och faktum är ju att ungen kommer komma ut :) Tack för lyckönskningarna och hoppas du fortsätter läsa :)
Isac Lundkvist

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: