pappsac.blogg.se

2015-10-01
19:00:28

I väntans tid.

Imorgon är det en veckan sedan beräknat datum. Allt är fixat sedan länge och väntan är jobbig. Det är bara att försöka underhålla Agnes och mig själv så gott det går, försöka få tiden att gå tills vi får se våra lilla tjej. Vi hade en liten gissningstävling där nästan alla förlorat. 3 av 20 ungefär är kvar i tävlingen.

Det blir mer och mer spännande men jag försöker slappna av och låta det ta den tid det tar. Kommer inte gå fortare för att jag stressar upp mig. Jag är väldigt väl förberedd så det är viktigt att jag inte börjar jaga upp mig utan håller lugnet.

Idag kastrerade vi vår honkatt och det har varit lite jobbigt. Mest det praktiska att åka omkring med henne på bussen osv. Hon är helt utslagen nu men det känns bra att ha det gjort så hon slipper ha det jobbigt framöver och markera revir överallt.

Kommentar:
2015-10-01 @ 22:38:05
#1: Agnz

Alla kommer förlora...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: