pappsac.blogg.se

2015-10-13
16:13:31

Första veckan.

Vi har levt i vår lilla bubbla första veckan. Varit hemma och försökt få igång lite rutiner och ta igen sömn. Det är rätt knepigt att komma in i det. Man blir lätt frustrerad på nätterna när hon skriker. Man kan ju inte ge henne mat direkt varje gång hon skriker. Då kommer hon lära sig att hon bara behöver pipa för att få mat.

Jag var i skolan en sväng igår vilket var jobbigt. Jag saknade mina brudar och blev konstigt orolig att nått skulle hända. Även om jag litar på Agnes till 100% så finns det ju saker som kan hända som inte hon kan hjälpa.

Jag ska i dagarna skriva om förlossningen ur mina ögon och lite mer ingående vad vi gjort och hur vi tänker.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: